Dowiedz się jak zrobić zakupy

Pierwsze zamówienie? Sprawdź jak działa platforma i jakie daje możliwości.
Witamy na platformie B2B Croco Group.
Jeśli otrzymałeś już dane dostępowe lub Twoje konto zostało już zweryfikowane i zatwierdzone, możesz dokonać pierwszych zakupów w naszej hurtowni.
Zakupy są możliwe tylko po dokonaniu rejestracji lub otrzymaniu danych dostępowych, platforma B2B w wersji bez logowania jest funkcjonalnie ograniczona i umożliwia tylko przeglądanie dostępnego asortymentu bez widocznych cen.
W celu złożenia zamówienia należy:
- Zalogować się do platformy (logowanie dostępne w prawym górnym rogu platformy).
- Wprowadź login i hasło otrzymane drogą mailową.
Po zalogowaniu po prawej stronie zobaczysz dodatkowe menu:
- Start – powrót do strony głównej platformy
- Zamówienie – to miejsce, w którym sprawdzisz wszystkie złożone zamówienia za pomocą platformy B2B Croco Group
- Faktury – tu będą dostępne wszystkie faktury oraz faktury proformy wystawione dla zamówień
- Ulubione – to lista ulubionych produktów
- Regulamin – zbiór zasad dotyczących zakupów w platformie
- Reklamacje – miejsce na złożenie reklamacji dotyczące składanych zamówień oraz produktów
W celu dokonania zmiany hasła przejdź w prawym górnym rogu do zakładki „Moje dane”. W przypadku utraty hasła skontaktuj się z Croco Group w celu ustalenia nowego.
Wyszukanie produktu, budowanie koszyka
Cały dostępny asortyment został podzielony na kategorie, które są dostępne w formie menu bocznego po lewej stronie platformy. Wybór interesującej kategorii zawęzi katalog produktów do danej kategorii. Produkty możesz wyszukać korzystając z wyszukiwarki dostępnej w górnej części strony. W wyszukiwarce zastosowano autopodpowiedzi, po wpisaniu jednego znaku wyświetli się lista produktów zawierających ten znak. Dodatkowe znaki (litery) doprecyzują listę wyszukanych produktów.
Lista produktów jest dostępna w dwóch formach, w formie listy oraz kafelków. Ponadto możesz wyłączyć widoczność zdjęć. Funkcje te są dostępne nad listą produktów.
Parametry produktu:
Produkt zawiera następujące parametry:
- Tytuł produktu oraz zdjęcie (jeśli dodane).
- EAN - numer EAN
- Cena – w platformie są podane ceny netto.
- Skierowanie kursora na produkt przedstawi Informację o orientacyjnej dostępności ilości sztuk produktów.
- Ustawienie ilości produktów przed dodaniem do koszyka (możliwość zmiany za pomocą + , - lub wpisanie wartości cyfrowo).
- Dodanie produktu jako ulubionego produktu ( taki produkt jest dodawany do zakładki ulubione – budowa zakładki ulubione ułatwi ci zakupy w przyszłości). Jeśli produkt jest już dodany do ulubionych obok ikony serca wyświetli się minus – tym przyciskiem usuniesz produkt z listy ulubionych.
- Koszyk – dodajemy produkt do koszyka.
- Pole uwagi – jeśli masz jakieś uwagi do konkretnego produktu możesz je wprowadzić w tym miejscu.
Składanie zamówień
Po zbudowaniu koszyka zamówień kliknij na ikonę koszyka (w prawym górnym rogu aby dokonać zamówienia) – ikona koszyka będzie zawierała ilość dodanych produktów (nie ilość sztuk).
W koszyku wyświetli się lista dodanych produktów wraz z ilością dodanych sztuk.
Produkty w koszyku możesz skorygować o ilość ale również możesz je oznaczyć jako produktu ulubione. W tym miejscu możesz również wprowadzić adnotację do produktu.
W koszyku również wybieramy adres dostawy lub oznaczamy odbiór osobisty.
Jeśli masz uwagi do całego zamówienia możesz to napisać w polu: dodatkowe informację.
Aby złożyć zamówienie kliknij w button „Złóż zamówienie”.
Warunek – złożenie zamówienia jest możliwe po osiągnieciu minimum logistycznego wysokości 1500 zł netto w przypadku nie osiągniecia minimum logistycznego podczas składania zamówienia zostanie wyświetlony komunikat a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
Indywidualne rabaty są naliczane podczas przetwarzania zamówienia i będą widoczne po otrzymaniu faktury proformy/ faktury VAT.
Jeśli zamawiasz wysyłkę towaru za pomocą firmy kurierskiej koszty tej dostawy zostaną doliczone i przedstawione na otrzymanej fakturze. Koszty dostawy są zależne od gabarytów i ciężaru dostawy.
Podgląd zamówień i zmiana statusu
Złożone zamówienie zostaje zapisane w zakładce „Zamówienia”. W tej zakładce sprawdzisz również status zamówienia. O każdej zmianie statusu zostaniesz powiadomiony mailem.
Statusy:
- W trakcie potwierdzenia – status złożonego zamówienia
- W realizacji - faktura proforma – status zamówienia dla którego została wygenerowana faktura proforma - zamówienie oczekuje na opłacenie
- Gotowe do odbioru – zamówienie skompletowane oczekuję na odbiór
- Gotowe do odbioru przez kuriera– zamówienie skompletowane oczekuje na odbiór firmy kurierskiej
- Zrealizowane – to zamówienie wysłane bądź odebrane
- Anulowane – to zamówienie które zostało anulowane i nie zostanie zrealizowane
Z uwagi na dużą ilość zamówień z różnych źródeł stany magazynowe aktualizowane są raz na dobę w dni robocze.
Ponawianie zamówień lub uzupełnienie koszyka o produkty z poprzedniego zamówienia.
Produkty złożone w poprzednim zamówieniu mogą uzupełnić nowo składane zamówienie.
Aby tego dokonać należy przejść do zakładki zamówienie , wybrać interesujące nas wcześniejsze zamówienie i przejść do szczegółów zamówienia (przejście do szczegółów zamówienia jest możliwe po kliknięciu w numer zamówienia na liście zamówień).
Na dole zamówienia dostępny jest button "Ponów zamówienie" - po kliknięciu otrzymamy dwie opcje:
Dodaj wszystkie art. do koszyka zastępując nimi te, której już tam są (usuniesz artykuły w koszyku),
Uzupełnij produkty w koszyku dodatkowymi artykułami z zamówienia uzupełniając koszyk.
Platforma B2B dostępna jest również na urządzeniach mobilnych w tym również w formie aplikacji PWA.
Pobrać aplikację można w opcjach Twojej przeglądarki.
Zapraszamy do zakupów